Przywództwo i zarządzanie
Akademia menedżera
Kompleksowy program rozwoju kompetencji menedżerskich, również z nastawieniem na zarządzanie różnorodnością, czyli wyposażenie w wiedzę i narzędzia pomocne przy wydobywaniu potencjału wynikającego z różnorodności członków zespołu. Omówienie stylów menedżerskich, sposobów komunikowania oraz motywacji, wpływających na budowanie efektywnych i zaangażowanych zespołów.
Lider na miarę nowych czasów
Zwiększenie identyfikacji, zaangażowania i odpowiedzialności za realizację nowej strategii i wdrażanie zmiany strukturalnej. Umiejętność stymulowania zrozumienia nowej strategii firmy przez zespół wprost przekłada się na poprawę efektywności działania wszystkich pracowników. Uczymy elastycznego wykorzystywania dostępnych narzędzi zarządczych, by usprawniać komunikację o nowych wyzwaniach, celach strategicznych i procesie zmiany.
Sztuka wyznaczania i osiągania celów
Rozwój umiejętności w zakresie MBO w organizacji. Poprawa własnej efektywności poprzez umiejętne wyznaczanie celów, wyposażenie uczestników w umiejętności zarządzania priorytetami, czasem, projektami i procesami.
Coachingowy styl zarządzania
Coaching jest oceniany jako jedna z najefektywniejszych metod rozwoju pracowników i organizacji. Umiejętności rozwijania kompetencji zespołu poprzez rozmowę coachingową i zastosowanie przydatnych narzędzi przynosi dobre rezultaty w krótkiej perspektywie czasowej. Bycie coachem wymaga zdobycia niezbędnej wiedzy i doświadczenia, ale poznanie nawet podstawowych elementów pracy coachingowej może pomóc menedżerom lepiej wspierać rozwój i efektywność pracowników.
Komunikacja w sytuacji kryzysowej oraz w zarządzaniu
Rozwinięcie umiejętności identyfikowania sytuacji kryzysowych w firmie oraz opracowania sposobu reagowania na kryzys. Diagnoza problemów kadry menedżerskiej w zarządzaniu pracownikami: dlaczego szef pracuje za swoich pracowników, największe problemy w zarządzaniu personelem i jak sobie z nimi poradzić, dlaczego menager ma trudności z wyznaczeniem zadania, jego nadzorem i rozliczeniem z wykonania?
Wdrażanie strategii w organizacji
Rozwój wiedzy i umiejętności w zakresie wdrażania strategii w organizacji poprzez przedstawienie podstaw interpretacji dokumentów dotyczących strategii i długofalowych planów działań w organizacji. Rozwój umiejętności praktycznego wdrażania strategii i stosowania zasad dobrych praktyk w tym zakresie. Rozwój umiejętności przewidywania ryzyk i zagrożeń dla realizacji strategii, a następnie przygotowywanie planów działań. Rozwój umiejętności przywódczych w zakresie komunikowania strategii pracownikom i budowania ich zaangażowania w proces wdrażania strategii.
Almanach menedżerski
Kompleksowa wiedza dotyczącą zarządzania sobą oraz zarządzania innymi.
Pozostałe w tej kategorii:
Zarządzanie kompetencjami pracowników
Waga działań motywujących pracowników
Zarządzanie sobą oraz zespołem